sunnuntai 7. lokakuuta 2012

mitä sä haluut, pukeudun naiseks ja heivaan hulaa ?!

Noniin. Vihdoin ja viimein sain itteäni niskasta kiinni (taasen) ja tulin vähän kirjotteleen. Oon ollu nyt tässä varmaan jokusen kaks viikkoo et "nyt mä kirjotan" mut hehee, enpäs olekaan kirjottanu ja multa on jopa kysytty että koska kirjotan tänne jotaki ! Joten nyttttt on sen aika. 8)

Eli siis tässä nyt on taas menny jo kaks kuukautta koulun alusta noin ja ihan siis kamalan nopeesti aika menee. Kohta stressaan autokoulusta ja esimerkiksi vanista (jos joku ei ymmärrä mikä se on, ni kuva alempana) koska se on edelleen moottorivikanen laatikko ja se ei oo mikään pieni homma laittaa se kuntoon. Ja siinä kasvaa jo sammaltakin ku se on seisonu pihalla ties kuinka kauan ! HELPPPPP. Nojoo. Sitte kohta tulee lunta ja mun tuurilla justiisa niin, ettei mulla oo tyyliin toppatakkia tai sellasia kenkiä joita voi käyttää talvella. Hyvä että syksyyn osaan pukeutua ni kohta sitte on jo talvi.. Huuh. Mut on hyviäkin puolia ! Koska jos kohta on jo joulu, ni se tarkottaa myös sitä että kohta on maaliskuu ja se sitten sitä, että mulla on synttärit ! 8) Vautsi.

rufiiiz ja vanessa !

Oon kans nyt tässä miettiny et onko mulla mitään järkevää asiaa tänne, mut on mulla. Mietin nimittäin minun pienessä päässäni vähän kaikenlaista. Esimerkiksi ihmettelen suuresti sitä, miten ihmiset voi puhua kylillä toisten ihmisten asioista tietämättä oikeesti mitkä on faktoja, mitkä ei ja miten muutenkin asiat on. Varsinki jos pelissä on tunteet, mut eihän ne muut sitä tiedä. Esimerkkinä voisin käyttää itseäni tässä. On asioita jotka on mun elämässä menny pieleen, korjaantunu, menny pieleen taas ja sitte taas korjaantunu jne. Toisten korviin se kuulostaa naurettavalta, mut kukaan ei tiedä mitä mun pään sisällä tapahtuu. Ja totta kai varmasti jokainen tekee niinku omaks parhaaks näkee ? Ja niin teen minäki ja miä tiedän mitä miä teen. Ja onneks mulla on ihania kavereita, jotka ei tuomitse minuu tällasten päätöksien takia ja onneks mul on ainaki yks, joka minuu ihan satavarmasti tukee taijotainsinnepäin. :-D Eli siis minun elämä, eikä kenenkää tarvi siihen puuttua, kun ei tiedä asioistan hevonvittuakaan. Miä oon nyt todella onnellinen ku asiat on sillein niinku niitten on tarkotuskin olla. 8)

Eipä mulla näköjään mitään muuta ihmeellistä. Kolme viikonloppua oon ollu pelkän motorsportin parissa, joka viikonloppu ennen seittemää ylös ja reissuun ! Ekana viikonloppuna Kouvolassa ERC:ssä lauantain sekä sunnuntain ja jouduttiin Ramonan kanssa jopa vääntämään englantia sielä kilpailijoiden kanssa, mut hyvin me selvittiin. :-D Toisena viikonloppuna olin Hollolassa myös molempina päivinä ja nyt eilen olin Luumäellä. Mun onnekseen vaan ykspäiväset kisat ja sääkin suosi, toisinku Hollolas ja Kouvolas. On ollu siis tosi kivaa, onneks nyt eilenä Luumäeltä kotiuduttuani hipsin miehekkeen viereen nukkumaan ja nukahinkin jo hyvissä ajoin ja sainki nukkua hyvät unet pitkään aikaan. Kyl miä vaan alan ajamaan jokkista, näin miä oon päättäny. En kyllä vaan tiedä miten mun hermo kestää ratissa ku katsomossa oon jo ihan räjähdyspisteessä. :-D Sen näkee sitten.

Ei pitäis kirjottaa näin harvoin, kamalasti ihan huomaamattomasti tulee tekstiä ! Nyt vaan kuvia vähän tähän loppuun. :-) 



Niin ja siis, mulla on kyllä maailman lihavin ja ihanin kissa♥


Ja nämä ihanuudet tilasin jo mooonta viikkoa sitte 8)




Niin ja rufikin on saanu uutta väri kauan aikaa sitte, en oo vaan saanu aikaseks otettua kuvia siitä. Nytteki kuvat on vähä huonoja koska oli niin synkkää jo !

Ja nyt minä alan siivoamaan ja sitte kohta jo vähän iltapalaa ja nukkumaan !

2 kommenttia: